NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

فحل 18 رفيع القاهره
موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
فحل 18 رفيع القاهره جاد لمقابلة

لو فيه بنت او ست وحابة تجرب حاجة جديدة معايا انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات انا صوتى احلى من صوت البنات ولما تكلمينى هتحسى انك بتتكلمى مع بنت مستنياكى تبعتيلى على الخاص ونتكلم صوت لان ماليش فى الشات الكتابة

لو حابة تجربى حاجة جديدة معايا
انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات انا صوتى احلى من صوت البنات ولما تكلمينى هتحسى انك بتتكلمى مع بنت
مستنياكى على الخاص ونتكلم صوت

فحل 24 سنة لو حد حابب نتكلم شات؟

انا من عين شمس رياضى عندى 30 سنه عندى مكانى عايز واحده ميلف ولو بمقابل كاش

مين صاحية وحابة تجرب حاجة جديدة معايا انا ندى ولد بنوتى سالب للبنات انا صوتى احلى من صوت البنات ولما تكلمينى هتحسى انك بتتكلمى مع بنت مستنياكى تبعتيلى على الخاص ونتكلم صوت لان ماليش فى الشات الكتابة

ابحث عن امرأة اربعينة رومانسية وهادية للدردشة بكل ادب واحترام

مطلوب لرجل اعمال انثى لعلاقة جنسية دائمة فى سرية دائمة على ان يتكفل بها تماما اى كان شكل العلاقة سواء عمل او زواج عرفى او مسيار او صديقة

24 سنه من الجيزه عوز وحد تحون في سري تمه انا و هيه مش مهم السن بتع حته لو كبيره

فحل أو نتاية هاتعرف عليك الليلة بشروطى واللى هيطلع الأول وينفذ هيكسرنى .. ابعت خاص وقول أو قولى ازيك يا متناكة
خادم كسك

هاي
انا عايشة بأوروبا و حابة اتعرف على شب يكون ساكن قريب مني
و بدون ما يفكر بارتباط رسمي
ساكنة في انهي دولة

انا انسان سوري وعايش بسوريا اتمنى ان اتعرف من امراة جدية بكل شئ

أنا شاب من المنصورة، نفسي ادي لواحدة الحب والحنان والجنس ونكون لبعض بدون قيود

نفسي اتعرف علي بنت او مطلقة متحررة بغرض الجواز وانا جاد علي فكره ويهمني نتعرف تعارف عادي بعيداً عن الجنس ، لاني بدور علي ارتباط وحب ومشاعر وجواز مش مجرد علاقه عابره

34سنه. القاهره محتاج مرا تكون من 20سنه ل 45سنه كلام مع بعض صحاب سكس واى حاجه مع بعض هلاقى حد ولا هجص كله؟؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معقول مافيه ولابنت تحب الخلفي ☹️
نفسي اتعرف على وحدة تعشق الخلفي ونسولف مع بعض وراح ادلعها
وحياتك ولا فيه حريم هنا اصلا 😹😹🥲

34سنه. القاهره محتاج مرا تكون من 20سنه ل 45سنه كلام مع بعض صحاب سكس واى حاجه مع بعض هلاقى حد ولا هجص كله؟؟
هجص يا رجوله 😹😹

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%